Itālija ir slavena ar savu bagāto modes, mākslas un amatniecības mantojumu. Viens no zīmoliem, kas stiprina Itālijas vārdu izsmalcinātajā un tradīcijām bagātajā modes pasaulē, ir Carlo Barberis. Zīmols izceļas ar nevainojamu eleganci, kvalitāti, ekstravagantu un avangardisku dizainu. Carlo Barberis jau gandrīz 100 gadus ar savu oriģinalitāti, mīlestību pret krāsainajiem dārgakmeņiem, izcilo kvalitāti un ģimeniskajām vērtībām aizrauj modes pazinējus visā pasaulē.
Viena no zīmola raksturīgajām iezīmēm ir tā atšķirīgie dizaini – no sarežģīti izstrādātiem ziedu motīviem līdz ģeometriskiem rakstiem. Katrs dizains atspoguļo zīmola apņemšanos – radīt valkājamus mākslas darbus. Carlo Barberis dizaineri iedvesmojas no Itālijas dabas, arhitektūras un kultūras, un rotu dizainos lieliski balansē starp mūžīgo klasiku, mūsdienīgiem elementiem un aizraujošu fantāziju pasauli. Šī zīmola rotas ir sievietei, kurai patīk eksperimentēt, paust savu drosmi, pārliecību un citādo pasaules redzējumu. Sievietei, kura nebaidās būt pamanīta.
Carlo Barberis rotaslietas ir sinonīms izciliem dārgakmeņiem un augstākās kvalitātes materiāliem. Zīmols rūpīgi iegūst un atlasa tikai pašus labākos dārgakmeņus savu mākslasdarbu rotāšanai. Izsmalcinātie dārgakmeņi ir prasmīgi piegriezti un rūpīgi nostiprināti, demonstrējot to dabīgo skaistumu un radot mirdzošu kopējo dizainu. Carlo Barberis iemieso slaveno itāļu amatnieku precizitāti, kvalitāti un inovatīvo pieeju. Dizaineri un rotkaļi pievērš uzmanību vissmalkākajām detaļām. No dizaina skicēm līdz pat katras gatavas rotaslietas pulēšanai – katrs procesa posms tiek veikts ar nelokāmu precizitāti un rūpību.
Vēsture
Karlo Barberiss (1909 – 1994), kuram jau kopš bērnības bija izteikta sajūta par izsmalcinātu un dabīgu lietu balansu, agrā jaunībā sāka strādāt par zeltkali. Uzkrājis lielu pieredzi, 1929. gadā atvēra savu pirmo rotaslietu darbnīcu. 1940. gadā Karlo apprecējās ar Valēriju, kura drīz vien kļuva par uzņēmuma radošo dvēseli un dizaineri, demonstrējot savu dzirkstošo iztēli un kaislību pret košajām krāsām. Sākotnēji darbnīca atradās Karlo un Valērijas mājās, kur klienti ar vislielāko viesmīlību tika sagaidīti viesistabā pie kamīna. Jau kopš pašiem pirmsākumiem Carlo Barberis juvelierizstrādājumi bijuši atpazīstami ar spēju savienot izmalcinātu eleganci ar bezrobežu fantāziju elementiem. Gan šī stila, gan arī krāsaino akmeņu dēļ radītās rotaslietas iemantoja cieņu un popularitāti juvelierizstrādājumu pasaulē.
60. gados uzņēmumam pievienojās Karlo un Valērijas dēls Džanni, kurš bija apguvis dārgakmeņu speciālista profesiju. Kopš viņš pievienojās uzņēmumam, zīmols sāka sadarboties ar pasaulē zināmākajiem juvelierizstrādājumu zīmoliem. Sākotnēji ASV un Eiropā un pēc tam arī citur pasaulē: Japānā, Krievijā, arābu valstīs, tuvajos un tālajos austrumos. Savukārt 70. gados ģimenes uzņēmumam pievienojās Karlo un Valērijas meita Frančeska, kura, no mātes mantojusi radošumu, pievērsās rotaslietu dizainu radīšanai un kopā ar brāļa sievu Džovannu attīstīja uzņēmuma dizaina nodaļu.
Pēc Džanni pēkšņās nāves 2001. gadā, uzņēmuma pievienojās viņa bērni Frančesko un Marija. Viņu radošums un profesionalitāte veicināja jaunu sadarbības tīkla izveidošanu visā pasaulē. Šobrīd kopā ar saviem jaunākajiem brāļiem Alesandru un Lorenco viņi pārstāv ģimenes jauno paaudzi, kurus joprojām vieno mīlestība pret krāsām un fantāzijas pilno juvelierizstrādājumu pasauli. Viņu kopējais mērķis ir turpināt virzīt Carlo Barberis uz veiksmīgiem sasniegumiem visā pasaulē.
Tradīciju apzināšanās
Zīmols mūsdienās apzinās, ka ir daļa no senajām itāļu un ģimenes juveliermākslas tradīcijām, kas balstītas uz eksperimentiem, pētniecību, radošumu, entuziasmu un arī smagiem kritumiem, ko piedzīvojuši zīmola radītāji un to sadarbības partneri – draugi daudzu gadu garumā. Zīmola spēcīgā vēsture ir iemācījusi uzņēmuma jaunajai paaudzei justies atbildīgai par radīto iespēju – turpināt strādāt ģimenes uzņēmumā un nest tā radošumu pasaulē. Ģimene uzskata, ka viņu misija ir juvelierizstrādājumos iekļaut savu skaistuma izpratni un dzirkstošo enerģiju, ko sajutīs un saņems juvelierizstrādājuma nēsātāja. Tas ir liels pagodinājums radīt to, kas rotaslietas nēsātājais būs tuvs un klātesošs visas dzīves garumā.
Carlo Barberis, radot rotaslietas, lieliski apzinās radošuma nozīmību. Radošums sastāv no visa skaistā, kas ir dabā, mākslā un ģeometrijā. Skaistums ir jāpatur prātā un tas vienmēr jāciena. Caur to sasniedzam izsmalcinātību, līdzsvaru un eleganci. Radošums nozīmē arī koncentrēšanos uz niansēm, izcilu sajūtu par krāsu toņu kombināciju, padziļinātas zināšanas par dārgakmeņiem, vēlmi pēc inovāciju atklāšanu un ieviešanu, lai rotaslietu dizainos iekļautu neparedzētus akcentus. Arī rūpes par detaļām ir daļa no radošuma, jo no mazāk detaļām ir atkarīga visa harmonija.
Kolekcijas
Zīmols ir radījis divdesmit dažādas ekstravagantas rotaslietu kolekcijas, kur katra iemieso savu unikalitāti un stāstu. Katra nes atšķirīgu fantāzijas lidojumu un nelīdzinās cita citai. Zīmola kolekcijas: Sunshine (Saules stars), Tulip (Tulpe), New Deco (Jaunais deko), Tricot (Trikotāža), Peacock (Pāvs), Opera (Opera), Hip Hop (Hip Hop), Circles (Apļi), Versailles (Versaļa), Foulard (Fulārs), Brio (Dzīvīgums), Vertigo (Virpuļošana), Mine (Mans), Time Square (Taimskvērs), Techno Chic (Tehnošiks), Bon Ton (Modernā pasaule), Capri (Kapri), Ventaglio (Vēdeklis), Leaves (Lapas), Rouches (Volāni).
Carlo Barberis ir Itālijas juvelierizstrādājumu mūžīgā valdzinājuma un nepārspējamā meistarības apliecinājums. Ar tradīcijās balstītu kultūru un apņemšanos nemitīgi ieviest inovatīvus risinājumus, zīmols turpina radīt izcilus juvelierizstrādājumus, kas atspoguļo visu skaisto, eleganto un pārsteidzošo. Īpašie dizaini un augstā meistarība ir tā, kas zīmolam atver durvis it visur pasaulē un pārsteidz pat tos, kuri redzējuši teju visu.