Pasaulslavenais itāļu juvelierizstrādājumu zīmols Roberto Coin šovasar piesaka zīmolu ar reklāmas kampaņu “Sapņošanas māksla”, kuras centrā jaunā zīmola vēstnese – daudzsološā un valdzinošā amerikāņu aktrise Dakota Džonsone.
Zīmols radītājs Roberto Koins par jauno kampaņu un zīmola vēstneses izvēli saka šādi:
“Izvēlēties zīmola vēstnesi – tas nenozīmē tikai vienkārši vērot sievietes skaistumu. Tas nozīmē meklēt īpašo mirdzumu, kas mirdz tikpat ļoti kā zīmola radītās rotaslietas. Dakotai Džonsonei piemīt šis mirdzums un izteikts dzīvesprieks. Mēs iemīlējāmies ne tikai šajās īpašībās, bet arī Dakotas sirsnīgajā un neatvairāmajā sejas izteiksmē. Sadarbība ar viņu ir ne tikai gods – tā ir bauda.
Kampaņā “Sapņošanas māksla” Dakota lieliski demonstrē zīmola kolekciju unikālo un vienmēr atšķirīgo raksturu, vienlaikus izceļot ikonisko Venēcijas ainavu, kas bijusi iedvesmas avots rotaslietu radīšanā. Zīmola vēstnese iejūtas tēlos, kas atspoguļo reālās ikdienas dzīves ritmu un izstaro brīvību, mākslu un skaistumu – tās pašas emocijas, ko es personīgi piedzīvoju, pastaigājoties pa Venēcijas alejām. Šī kampaņa izceļ arī manu un Dakotas Džonsones tikšanos – abi ticam radošuma spēkam un abi esam iesaistīti vienas misijas radīšanā: veidot nākotni uz apzinātas, ētiski atbildīgas, emocionāli pacilājošas tagadnes.”
35 gadus vecā Teksasā dzimusi Holivudas aktrise un modele plašāk zināma ar filmām “Greja piecdesmit nokrāsas”, “Sociālais tīkls”, “Ātrs un bez žēlastības”. Kā aktrise bijusi izvirzīta 21 starptautiskam kino nozares apbalvojumam un ieguvusi 13 prestižas balvas, starp kurām arī BAFTA Rising Star Award, Miss Golden Globe. Visvairāk nominācijas un balvas iegūtas par aktierspēli filmā “Sociālais tīkls”.
Roberto Coin ir ekskluzīvs itāļu zīmols. Tas lepojas, ka ar radītajām rotaslietām spēj pārsteigt pat visprasīgākos juvelierizstrādājumu entuziastus, kā arī iemieso izteiktu greznību, eleganci un meistarību. Šī zīmola rotas īpaši atpazīstamas pēc stilizētā četrlapu zieda un “slavenā rubīna”, kas iestrādāts katra radītā juvelierizstrādājuma iekšpusē, lai būtu pēc iespējas tuvāk rotas nēsātājai un caur to nodotu vislabākos Roberto Koina vēlējumus. Lai arī zīmols dibināts tikai pirms nepilniem 30 gadiem, 1996. gadā, tomēr modes pasaulē to atzīst kā autoru daudzām veiksmīgām pasaules juvelierizstrādājumu modes tendencēm. Ar zīmola rotām rotājas pasaules slavenības, piemēram, Selēna Gomeza, Ališa Kīsa, Dženifera Lopeza, Opra Vinfrija, Mišela Obama, Nikola Kidmena, Kristena Bela un citas.