Leo Pizzo ir viens no populārākajiem itāļu juvelierizstrādājumu zīmoliem visā pasaulē. Zīmola spēja radīt inovatīvus un izsmalcinātus dizainus, paredzēt modes tendences, ievērojot senās tradīcijas un augsto meistarību, ir plaši atzīta.

Jau vairāk kā pusgadsimtu, kopš pirmā juveliernama atvēršanas 1971. gadā, Leo Pizzo ir atstājis ievērojamu nospiedumu juvelierizstrādājumu pasaulē. Juveliernamu Itālijas pilsētā Valenzā, kas zināma kā itāļu zeltkaļu vēsturiskais un tradīcijām bagātais centrs, radīja Leonzino Pico. Drīz vien zīmols kļuva par ģimenes biznesu, jo jau 80-tajos gados Pico satika savu sievu – gemoloģi Rosariu Di Giorgio. 

Viņu bērni Tandkredi, Rocco un Teresa šobrīd rūpējas par uzņēmuma nepārtraukto virzību un attīstību, kā arī vada juveliernama darbību. Savukārt Pico, kurš aizraujas ar laikmetīgo mākslu, pats personīgi izstrādā izcilos juvelierizstrādājumu šedevrus, kas pieejami vien ierobežotā daudzumā. Rotaslietas tiek radītas ne tikai ar rokām, bet arī ar sirdi, katru rotu padarot unikālu.

Uzņēmumā strādā ap 100 augsti kvalificētu darbinieku, sākot ar zeltkaļiem, beidzot ar mārketinga un pārdošanas profesionāļiem, lai par zīmolu uzzinātu arvien vairāk izsmalcināto juvelierizstrādājumu cienītāju gan vietējā, gan starptautiskajā tirgū. Uzņēmuma centrālais birojs un ražotne joprojām atrodas Valenzā un zīmola īpašnieki ir pārliecināti, ka tā tur atradīsies vienmēr – pilsētā dzīvo profesionālākie zeltkaļi un juvelieri, kā arī ir pieejamas augsta līmeņa pētniecības un attīstības iespējas. Tieši šo spēju, uzņēmumam piesaistīt labākos talantus, uzņēmuma īpašnieki uzskata par vienu no zīmola veiksmes atslēgām.


Leo Pizzo
ir sociālo atbildīgs uzņēmums. Tam ir būtiski, lai izveidotos uz rūpēm un uzticības balstītas ilgtermiņa attiecības ar saviem darbiniekiem, sadarbības partneriem un klientiem. Tāpat būtiskas rūpes arī par radīto juvelierizstrādājumu augstāko kvalitāti, lai klients iegūtu tikai izcilu rezultātu. Uzņēmumā nemitīgi rūpējas par ražotnes modernizāciju un jaunāko tehnoloģiju ieviešanu, taču vienlaikus saglabājot arī senās un stabilās tradīcijas. Arī izejmateriālu iegāde tiek veikta, ievērojot visstingrākos kritērijus. Uzņēmums strādā tikai ar tiem piegādātājiem, kas ievēro Kimberlijas protokolu – procesu, kas nodrošina, ka zelts un akmeņi iegūti bez konfliktiem.

Zīmola kolekcijās sastopamas gan klasiska, gan arī ekstravaganta dizaina rotas. Rotu radīšanā izmantots 18K baltais, sarkanais un dzeltenais zelts, kas rotāts ar augstākās kvalitātes dārgakmeņiem. Leo Pizzo rokraksts parāda, ka ikvienai niansei ir nozīme un, ka katrā rotaslietā būs sava īpašā unikalitāte – pamanāmas krāsas, netradicionālas formas, izmantoti dabas un dzīvnieku pasaules elementi. Leonzino Pico katrai rotai radījis raksturu un akcentu, lai tai līdzīgas neatrastu nevienā no citu zīmolu piedāvājumiem.